Την Τετάρτη, 12/2/25, οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου έζησαν μια μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία, όπου η Βιολογία έγινε παιχνίδι, πρόκληση και περιπέτεια! Με τη βοήθεια της τεχνολογίας και την καθοδήγηση της βιολόγου του σχολείου κ. Ελένης Μαγαλιού, μεταμόρφωσαν το μάθημα σε μια διαδραστική αποστολή που συνδύαζε προσομοίωση, γρίφους και συνεργασία.

Αρχικά, οι μαθητές ανέλαβαν τον ρόλο επιστημόνων της Γενετικής και δημιούργησαν έναν καρυότυπο μέσω της προσομοίωσης του Πανεπιστημίου της Utah. Έμαθαν να αναγνωρίζουν χρωμοσώματα, να εντοπίζουν ανωμαλίες και να κατανοούν πώς γίνεται η διάγνωση γενετικών συνδρόμων.

Στη συνέχεια, δοκιμάστηκαν σε ένα συναρπαστικό escape room γεμάτο βιολογικούς γρίφους και προκλήσεις. Οι γνώσεις τους στη Γενετική ήταν το “κλειδί” για να ξεκλειδώσουν το εργαστήριο και να προχωρήσουν στην επόμενη φάση της αποστολής. Με ομαδικό πνεύμα και κριτική σκέψη, κατάφεραν να λύσουν όλους τους γρίφους και να ολοκληρώσουν την πρόκληση!

Τέλος, χρησιμοποίησαν τις γνώσεις που απέκτησαν για να δημιουργήσουν το δικό τους σταυρόλεξο με όρους Γενετικής, το οποίο στη συνέχεια αντάλλαξαν και έλυσαν online. Έτσι, η μάθηση έγινε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι, που ενίσχυσε τη συνεργασία και την κατανόηση της επιστήμης με πρωτότυπο τρόπο.

Η διδασκαλία της Βιολογίας μέσα από καινοτόμες μεθόδους κάνει το μάθημα πιο ζωντανό, ενισχύει τη συμμετοχή των μαθητών και τους βοηθά να ανακαλύψουν τη μαγεία της επιστήμης.
